... najdeme Vám partnera na dovolenou

Procházet inzeráty

11.08.2017
pohoda u moře
Josef
tel.: 739494911
, věk: 37)
letím s dcerkou 10let konec srpna začátek září k moři :-) rádi sebou vezmeme holku s dítětem sebou...
Dovolená v USA - Kalifornie
(USA ,
Lukáš
, věk: 37)
Hledám někoho, kdo by jel od 13.9. do 1.10. na Floridu + cestování. Letenky jsou do 8500 Kč z Berlina. Já ji mám již koupenou a jedu bohužel sám. Napiš na mail lukas.schwarz@seznam.cz.
Moře srpen/září 2017 - Ostrava
, věk: 34)
Ahoj. rád poznám Ostravačku, která má kolem sebe taky již spárované přátele, na společnou dovolenou v termínu 26.8 - 10.9 v přátelské rovině. Je mi 34, finančně nadprůměrně soběstačný, takže Ti můžu pomoci. Jsi-li přiměřeného věku, normální, skromná, co si dá ráda cigáro, nekonflitkní a ideálně s ženskými boky a zadkem (ať jsme v symetrii), ozvi se, navzdory možného podezřelého vyznění mého textu. Moje představa je Turecko/Řecko (případně domluva) s koupáním, drinky a pár výlety na památky, odlet z Ostravy. Pár vidění se na neutrální kávě/pivu samozřejmě nutné, ať zjistíme, zda se sneseme.
Kodaň
(Dánsko ,
Lukáš
tel.: +420721784274
, věk: 24)
Sháním někoho, nejlépe mladou osobu - muže či ženu, na společný výlet do Kodaně :) Jedná se o zájezd na 3 dny, s tím že to je pouze na otočku, 1 den v autobuse, 1 den Kodaň a 1 den zpátky. Termín 22-24.9., cena 1890 přes Slevomat, jinak za 2990. Odjezd z Prahy v 18:30. Budu rád, když se někdo ozve a pošlu více podrobností :) budu se těšit
zari u more
hanka
, věk: 59)
Hledam kamaradku k mori turecko,recko,tunisko ci po domluve. Je mi 59 let.odlet z prahy.hanka
Moře od 18.8.2017
Hanka
, věk: 37)
Sháním slečnu/paní, která by ráda vyrazila ještě k moři. Stačí týden pobytu all in. Relax, zábava. Klidně se k někomu přidám do auta, případně letecky.
Bali
(Bali ,
Blanka
, věk: 59)
Bali - ahoj, nemám cestovku, ani nic k pronájmu. Jsem několik let na Bali každou zimu po dobu 5 - 6 měsíců. Pořád jsem slýchávala od známých, že by chtěli na Bali na dovolenou, ale že to sami nezvládnou (myslím většinou starší ročníky, mladých se to až tak netýká). Tak jsem si řekla, že jim pomůžu. Někdo by chtěl pomoct třeba už s koupí letenky, pak vyzvednu na letišti, pomůžu ubytovat cca 50m ode mne v menším hotýlku s bazénem, který vlastní Balijka a je celkem kousek od pláže. Buď pak trávíte dovolenou ve své režii nebo se o Vás mohu postarat např. půjčením skútru, zařídit výlety atd. Prostě jsem Vám k ruce :-) No a 26.8. - sobota, od 13.00 hodin a další termín 23.9. - sobota, od 13.00 hodin se sejdeme na adrese : Praha Zličín (metro), obch. centrum METROPOLE, v 1. patře kavárna LAVAZZA. Těším se na pokecání o Bali :-)
10.08.2017
Bulharsko, Španělsko,Kanárské ostrovy, Kypr...
Martin
tel.: 603303595
, věk: 46)
Často létám k moři (5-7x za rok)a tak sháním parťáka který nemá s kým jet (nebo jezdit) a nechce platit zbytečně dvoulůžkový pokoj. Pozor, nejsem na kluky a nehledám seznámení na vztah, jen parťáka na cestování, který nechce také platit 1 lůžko navíc.Preferoval bych pochopitelně parťačku, ale to by moje žena už asi neskousla-tak bohužel,mohu pouze s chlapem(klukem).Času mám dost a tak preferuji "lásty" za super cenu- nejlépe 7-14 ti denní pobyty. Tel- 603303595 e.mail- petras.luze@centrum.cz.Mohu kdykoli od teď (nejlépe opět ihned- nyní asi Buhlarsko- z Mallorcy jsem se právě vrátil) a až do 14.9 (od 14.9-28.9 partťáka již mám). Stačí být 2 dny v ČR a zase odletět do teplých krajin !!! Jsem pohodář a nechrápu. Inzerát platí stále!!
Chorvatsko na lodi
(Chorvatsko ,
Ota Podivín
tel.: 601101556
, věk: 36)
Ahoj, sháníme 1-2 holky nebo pár na týdenní plavbu lodí (Bavaria 46) Chorvatskem. 8.9 večer odjezd z Prahy, 9.9. převezmeme lod na ostrově Murter, Loď vracíme na stejné místo další v sobotu. Cena 12-14 tis.
moře v září
Jindra (ta)
, věk: 60)
Uvítám samostatnou, solidní spolucestující z Prahy na týdenní (max. desetidenní) pobyt u moře. Letecky, polopenze nebo all, destinace vyjma Egypta dle dohody.
5000x Last Minute on-line
Novinky
10.8.2008
Nové služby
Připravujeme pro vás nové služby, které budou součástí serveru spolucestovani.cz.
25.1.2008
Nová soutěž
Zapojte se do soutěže o zajímavé ceny. Stačí jenom informovat kamaráda.
1.1.2008
Spuštena nová verze webu
Od dnešního dne můžete využívat službu spolucestování a najít si partnera na dovolenou.